Brev:
Søvn - 18 mdr.
5. december 2007
Alder:
18 mdr.
Søvn - 18 mdr.
Hej Helen
Min søn på 1 1/2 år er for 2-3 uger siden begyndt at vågne meget tidligt om morgenen. Han har tidligere ofte vågnet omkring kl 5, men har uden problemer lagt sig til at sove igen efter evt en tår vand. Nu græder han helt hysterisk, når vi prøver at putte ham igen og det ender med at vi står op.
Hvad tror du der kan være i vejen og hvordan kan vi vænne ham til igen at sove længere (tidliger sov han til 7-8). Vi putter ham omkring kl 20 om aftenen efter samme putteritual som vi altid har brugt. Der har ikke været nogen ændring i vores hverdag. Håber du kan hjælpe.
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Tine