Brev:
Må ikke gå fra ham
5. december 2007
Alder:
11 mdr.
Må ikke gå fra ham
Hej Helen
Vi har en dreng som er 11 1/2 mdr. Han er en lækker og harmonisk dreng.................... Men, men, men når vi går fra ham bliver han ofte utilfreds, ikke at han altid græder med tåre, men han "pjevser" for det meste. Han kravler efter os, men vi tager ham ikke bare sådan lige op, for så kan vi ikke lave andet end at rende med ham på armen. Istedet snakker vi til ham........ eller synger (ikke at det hjælper).
Problemet er også hos hans dagpleje og måske værre. Vi har en rigtig sød dagpleje, og han har været hos hende siden oktober. De første 3 uger var der intet. Men så har han været syg og dagplejen har været på kursus, og været syg.
Vores spørgsmål er hvad skal vi gøre, både os som forældre, men også hans dagpleje? Er det "bare" en fase han/vi skal igennem?
Mange hilsner
mor og far ;-)