Brev:
Brug af bæresele
6. december 2007
Alder:
2 mdr.
Brug af bæresele
Hej Helen.
Min datter er nu 11 uger og begynder at veje omkring 6 kg, så det er tungt at bære hende rundt...
Vi har en babybjørn bæresele som hun gerne vil sidde i, men indtil videre har vi nøjedes med ca 20 min. efter anbefalingerne. Hvornår må hun begynde at sidde længere og hvor længe er det så?
Venlig hilsen
Karin