Brev:
Hvor meget søvn er normalt?
7. december 2007
Alder:
4 mdr.
Hvor meget søvn er normalt?
Hej igen Helen.
Jeg har lige et spørgsmål ang Carolinas søvn. (hun bliver 5 mdr. på søndag).
Hun står op ml. 7.30-8.30 og er så vågen i 1½ time hvorefter hun sover udenfor i barnevognen ml. 2-4 timer nogle gange skal jeg vække hende efter de 4 timer (det er dog sjældent) så er hun igen vågen i 1½-2 timer hvorefter hun så sover igen udenfor ml. ½-3 timer og så er hun vågen (med en enkelt powernap på 15-30 min) indtil hun kommer i seng ved 21-tiden det tager hende ca ½ time inden hun sover og så sover hun indtil næste morgen uden afbrydelser.
Hun er en MEGET glad, snaksalig og legesyg pige og spiser jo også godt. Men når jeg hører fra andre f.eks i min mødregr. eller mine veninder (som har børn på samme alder) så sover de slet ikke lige så godt og meget.
Er vi bare heldige eller?
Med venlig hilsen
Charlotte