Brev:
Angående mad
7. december 2007
Alder:
7 mdr.
Angående mad
Hej Helen
Efter jeg har læst meget om de råd du giver om kost omkring 7 mrd alderen, bliver jeg nu lidt i tvivl.
Naja Marie er nu 7 mrd, er glad og tilfreds og følger sin vækst kurve fint, ligger lidt over gennem snittet, men ikke noget alarmeret siger sp.
Mit spørgsmål er at jeg synes ikke jeg kan give hende alt det mad, så jeg ville høre dig om vores dag ser helt forkert ud
Hun sover igennem
vågner 8-8.30
står op spiser morgenmad havregrød, øllebrød, vand af kop
10.30 får flaske 200ml puttes til formiddags lur
sover 2-2½ timer
12.30-13 vågner spiser middagsmad som er meget forskelligt:
bondebrød med div. som torske rogn og andet smørbart grød og grøntsags mos vand af kop altså ikke det hele på een gang;-)
hygger sig med agurke stænger skorper og frugt stykker bagefter
15.00 flaske 150-200ml
sover eftermiddags lur 2 timer
kl 17 står op får lidt risgrød frugt mos ikke altid hun vil ha det eller flaske men maks 100ml
vand af kop som hun gerne vil.
18.15 aftensmad grøntsags mos med forskelligt kød hvis det egner vand af kop nogen gange frugt mos bagefter
19-19.30 210ml majsvælling
18.15 aften
Hun sover omkring kl 21.00 og hele natten
det sker hun vågner kl 5.00 og er sulten men det er ikke ret tit
Håber du kan finde hoved og hale i det og fortælle os om det ser fornuftigt ud.
Venlig hilsen
Jannie