Svar: Angående mad
7. december 2007
Alder:
7 mdr.
Kære Jannie
Jeg synes din plan for dagen ser rigtig fornuftig og alderssvarende ud og jeg synes ikke planen afviger særlig meget fra den plan jeg plejer at give til et 7 måneders barn.
Naja Marie er jo så småt begyndt med lidt rugbrødshapsere (hvilket nogle børn først er klar til omkring 8 måneders alderen), hun spiser mos ved siden af, får grovere grødtyper, spiser skemad ca 4 gange dagligt, drikker fint af sine flasker og får mere og mere af jeres mad. Det er også rigtig fint at du giver hende brødskorper, agurkestænger og lignende i hånden, som hun kan sidde og gnave lidt i.
Mælkeindtaget lyder rigtig fint, hun sover godt om natten... ja jeg har ikke spor at udsætte. Det lyder rigtig godt, så fortsæt du roligt den gode gænge:o)
Knus herfra og rigtig god jul til jer:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske