Brev:
Tånegle
9. december 2007
Alder:
21 mdr.
Tånegle
Hej Helen
Min datters storetånegle knækker fra siden og ind, hvor de burde sidde fast - altså ind mod midten. Jeg piller ikke ved det, for det må jo være ubehageligt som hvis man knækker en fingernegl lidt for langt nede. Hvad kan det skyldes? Hendes sko er ikke for små.
Med venlig hilsen
Signes mor.