Brev:
Eget værelse
10. december 2007
Alder:
14 mdr.
Eget værelse
Hej Helen,
Tak for dit seneste svar til mig. Jeg glemte at spørge om en ting:
Vores søn sover i sin egen seng i vores soveværelse. Det har vi det fint med. Hvis vi ikke flytter ham ind på hans eget værelse nu, hvorlænge skal vi så regne med, at han skal blive der? :-)
Jeg tror han sætter pris på at være tæt på os, så jeg har intet ønske om at rykke ham ud nu. Men han skal jo heller ikke sove der, når han når skolealderen.
Jeg så bare et af dine svar - noget om at som tiden gik, ville det jo blive sværrere - specielt omkring 18 månedersalderen, skulle man ikke flytte dem.
Tak for dine kloge ord