Brev:
Autostole - hvornår må man sætte barnet fremadvendt?
11. december 2007
Alder:
7 mdr.
Autostole - hvornår må man sætte barnet fremadvendt?
Hej - tak for dit svar på mit sidste spørgsmål. Synes lige jeg ville melde tilbage...
Vi kom til hos lægen samme dag, men det var ikke en svampeinfektion. Derimod en virus, som bare skulle rase ud. Appetitten har dog vendt, og i går aftes fik vores søn havregrød med revet æble på - og han spiste næsten en hel portion uden et kny - og her til morgen det samme. Alle mælkeprodukter er taget fra ham - og hans mor som desværre også har fået det samme - og nu er det kun at vente på at kroppen klarer det. Indtil da står den på grød lavet på vand, kogte kartofler, revet æbler og tørre kiks...
Nu har jeg et andet spørgsmål for at afklare en diskution som min mand og jeg har - hvornår må et barn sidde fremadvendt i en autostol? Eller hvornår er det forsvarligt? Vores søn hader nemlig sin autostol, så det er et helvede at køre med ham. Han kan ikke li' at ligge halvejs ned og være fastspændt. Jeg har derfor en teori om at han vil kunne li' at køre bil hvis han kommer op og sidde mere oprejst, og kan kigge ud og følge med.
Med venlig hilsen
Gitte