Brev:
Mave tarm infektion?
12. december 2007
Alder:
3 mdr.
Mave tarm infektion?
Kære Helen,
Tak for sidste svar, det hjalp os!
Nu er der dukket et nyt spørgsmål op ang. vores datter Isolde på snart 3 mdr. Hun får modermælkserstatning da amningen desværre aldrig kom rigtig igang da vi havde en lidt hård start med gulsut og lysbehandling.
Hun får hver anden flaske NAN 1 og hver anden grøn alomin. Desuden får hun 2,5 ml lactulose morgen og aften for at holde maven i gang. Nogle gange får hun lidt kamillete. De sidste par dage har hun været meget ked af det, og hendes afføring er blevet grøn.
Er det sandt, at det kan tyde på en mave tarm infektion? Og i såfald er det noget vi kan gøre noget ved?
Venlig hilsen Sinne