Brev:
Bio-strath og urtemix?
12. december 2007
Alder:
9 mdr.
Bio-strath og urtemix?
Hej Helen
Jeg har bare lige et hurtigt spørgsmål. William er 9 mdr nu, og skal starte i dagpleje om ca. 3 uger. Han er lige blevet lidt forkølet, men har ellers ikke fejlet noget.
Jeg tænkte på om det ville være en go' idé at give ham noget Bio-straht forebyggende, inden han skal starte i dagpleje?? Og er der evt. noget som er bedre end Bio-straht? Urte-mix??
Hej fra Helle