Brev:
Afføring og Jern
12. december 2007
Alder:
10 mdr.
Afføring og Jern
Hej Helen
Glædelig jul vil jeg lige sigt til at starte med.
Og så kommer spørgsmålene...
Ang jern tilskud har jeg fulgt dine råd til andre ang. valg af jern, jeg har valgt at give babyfer til min datter. Jeg syntes det er svært at finde ud af hvor meget jeg skal give. Nogle gange drikker min datter 350 ml andre gange 400 ml nogle gange kun 250 ml, hvor meget skal man så give. Hele brevet eller kun det halve?
Indtil nu har jeg kun givet det halve. Hun får flasken 2 gange om dagen, en gang om formiddagen og en gang til natten.
Om morgnen får hun øllebrød eller havregrød, det veksler.
Så får hun flaske
Til middag får hun rugbrød og diverse pålæg og lidt grøntsager
til eftermiddag får hun enten sødmælks yoghurt eller brød
Til aften får hun vores mad, eller lidt af det. Hun er begyndt at spytte det hele ud eller smider det på gulvet. Ligeledes er hun begyndt ikke at ville spise noget om aftenen. Skal jeg drosle ned på eftermiddagsmaden, er det fordi hun ikke er sulten...Hun har stadig ingen tænder
Ang. afføring så er hendes afføring meget løs og har været det i snart 1,5 måned. Det ligner der er sprunget en bombe i hendes ble og der er ikke noget der klister og oftest løber det ved siden af. Er det normalt. Hun får ingen kerne og jeg giver hende banan for at stoppe det men intet virker.. Hun har inden for de sidste 3 måneder haft 2 omgange med diarre og opkast men det er længe siden nu. Hun har afføring ca 2- 3 gange dagligt.
Med venlig hilsen
Karin og Anna