Brev:
Gylp - 1 mdr.
13. december 2007
Alder:
1 mdr.
Gylp - 1 mdr.
Kære Helen
Jeg blev mor til Alberte d 16 nov. Hun er en fin lille pige, som både spiser og sover godt. - men hun er slem til gylpe og få opstød også et stykke tid efter hun har spist.
Mit spørgsmål er om jeg skal tilbyde hende 2 gang, får hun for meget?
Hilsen Louise