Brev:
Søvn i barnevognen
13. december 2007
Alder:
9 mdr.
Søvn i barnevognen
Hej Helen
Vores datter har altid sovet i løbet af dagen i barnevognen. Hun sover p.t. 3 gange i løbet af dagen - ca. kl. 9.00, kl. 13.00 og nogen gange kl. 16.30. Hun sover ca. 1 time ved de to første lure, og ca. 20 min. til ½ time ved den sidste lur. Hun falder rimelig nemt i søvn ved at trille lidt op af havegangen, men udfordringen er, at hun vågner efter ½ time.
Jeg kan næsten sætte uret efter det. Hun kan trilles i søvn igen, hvis jeg "skynder" mig, men hun skal trilles en længere tur for at kunne sove videre, når jeg stiller barnevognen. Har du nogle gode råd til, hvordan jeg kan få hende til at sove i et stræk - og evt. i længere tid?
På forhånd tak for hjælpen og en informativ hjemmeside :-)
Hej fra Tina