Brev:
Fedtstof i grød?
14. december 2007
Alder:
4 mdr.
Fedtstof i grød?
Hej Helen
Så er mine børn 4,5 måned og jeg skal til at tænke på at begynde at give dem lidt grød. Spændende!
Jeg har fået udleveret Sundhedsstyrelsens bog om "Mad til spædbørn og småbørn" og den virker god. Jeg kan dog ikke finde ud af om man skal putte fedtstof i den første grød, hvis man laver den med modermælk eller modermælk erstatning. I opskriften står anført fedtstof, men i teksten (side 42) står at det ikke er nødvendigt.
Hvad siger du?
Med venlig hilsen
Marlene