Brev:
Overgang fra amning til skemad
14. december 2007
Alder:
4 mdr.
Overgang fra amning til skemad
Hej Helen.
Først vil jeg sige tak for en kanon side.
Jeg har en dreng på snart 4 mdr. Jeg vil meget gerne starte på skemad, men ved ikke helt hvordan jeg skal bære mig ad !?
Vores dag ser således ud :
kl 10, ammes
kl 13, ammes
kl 16, ammes
kl 19 ammes
kl 22, ammes
kl 2.30, ammes (nogen gange kl 3.30)
kl. kl 6.30 - 7 , ammes
Nogen dage rykkes det hele dog fra en halv time til en time :0)
Har masser af mælk og vil gerne fortsætte med og amme ham, selv om jeg til tider er træt og øm da han suger utroligt hårdt. Men synes nu det er hyggeligt.
Han spiser højst i 10 min af gangen. Er det normalt? Nogen gange kan han dog spise i længere tid men med pauser hvor han spiser, giver slip, pludre tager fat igen, giver slip osv.
Han er en glad dreng med masser energi. Smiler og pludre meget. Er dog højst vågen i 1 1/2 - til 2 timer af gangen også sover han fra en halv time til 2 1/2 time er det normalt i hans alder ?
Med venlig hilsen
Tvillingpigen