Brev:
Stoppe med modermælkserstatning
15. december 2007
Alder:
12 mdr.
Stoppe med modermælkserstatning
Kære Helen
Jeg har et spørgsmål vedr. mit barns kost. Min datter bliver et år og skal til at stoppe med modermælkserstatningen og d-og jern dråber. Hvordan gør jeg det? Mht modermælkserstatning stopper jeg så fra dag til dag eller trapper jeg langsomt ned?
Lige nu får hun mm ca. to gange dagligt (en kop om morgen og en kop før hun skal sove). Derudover får hun alm.sødmælk til resten af måltiderne (og vand ind i mellem). Jeg laver derudover stadigvæk havregrød baseret på mm. Skal jeg begynde at lave det på sødmælk?
Og som altid så tusind tak for din gode brevkasse og dine råd. De bliver fulgt med stor glæde og hjælp herhjemme:)
Venlig hilsen & glædelig jul
Lotus