Brev:
Hvor meget væske? - 15 mdr.
18. december 2007
Alder:
15 mdr.
Hvor meget væske? - 15 mdr.
Hej igen,
Jeg vil lige kort høre dig om hvor meget væske børn skal drikke? Vores søn drikker helt vildt meget og det er saftevand! Mælk og vand gidder han ikke, men jeg tror han snildt kommer over de 2 liter! Er der noget galt i det?
Har hørt at hvis man er meget tørstig så kan det være sukkersyge, men hvor grænsen lige går ved jeg ikke, men drikke det kan kan han:-)
Knus