Brev:
Maveproblemer og overgangskost
16. februar 2004
Alder:
5 mdr.
Maveproblemer og overgangskost
Min søn er 5 mdr., og maven fungere ikke så godt. I de sidste 2 mdr. har hans afføring været grøn.
Jeg kan ikke amme så han får grøn allomin. I starten fik han lactulose men det er ikke nødvendigt mere. Jeg har nu prøvet med lidt grød, men med det samme bliver han hård i maven og græder.
Hvordan får jeg hans mave til fungere med almindelig mad og hvorfor er hans afføring grøn?
Venlig hilsen
Lisbeth