Brev:
Sovevaner igen igen - 4 mdr.
26. december 2007
Alder:
4 mdr.
Sovevaner igen igen - 4 mdr.
Hej Helen
Jeg bliver ved med at køre i det samme og håber du har tålmodighed med mig :) Vores datters sovevaner bliver altså værre og værre nu falder hun i søvn mellem 24:00-02:00 og sover til 10:00-12:00 næste dag afbrudt af 1-2 gange amning...
Om dagen sover hun 3-4 lure på 45 min - 1 times varighed så hun sover ikke for meget Jeg er begyndt at give Allomin 2 x 1 om eftermiddagen og vælling til natten og det har givet den mere sammenhængende søvn og en pige der generelt er mere tilfreds men falder altså stadig i søvn meget sent og står sent op :)
Skal jeg bare være tålmodig og lade hende selv bestemme og forhåbentlig selv vende eller hvad? Findes der redskaber man konkret kan bruge for at vende rytmen, har hørt om nogle bøger? Vi skal snart hjem igen og min mand skal til og arbejde og stå tidlig op så det duer ikke i længden med min lille "teenager":))
Folk omkring os, selvfølgelig de ældre, siger at hun vender selv og jeg skal bare være tålmodig... Har de ret skal jeg bare tage det roligt og er det her en del af børns udvikling ?
Jeg begynder skemad når vi kommer hjem synes det kører fint med lidt Allomin 2 og vælling ved siden af amningen...
Med venlig hilsen
Viggas mor :)