Brev:
Modermælkserstatning eller vand
16. februar 2004
Alder:
8 mdr.
Modermælkserstatning eller vand
Først mange tak for dine tidligere svar.
Min pige som er 8 måneder kan kun sove 9 timer i træk uden mad. Hun bliver derfor lagt ved 9 tiden, så hun ikke vågner mega tidligt. Når hun så vågner ved 6 tiden er hun rigtig sulten, spiser omkring 150 ml. Hvordan kan jeg få hende til at skulle vente til grødtid, (måske 8 tiden) uden det store skrigeri, for det kan vi ikke lide herhjemme;)?
Efter mad kl 6, sover hun til 8-9 tiden, så hun er jo stadig træt). Ville det være en god ide at prøve at fortynde modermælkserstatningen over et godt stykke tid? Eller kommer det af sig selv? Hvis jeg skal fortynde, skal jeg starte med 50/50 eller hvad synes du?
Varme hilsner fra os
P.S Hun spiser rigtig godt om dagen.
Som idag spiste hun flæskesteg med mos, sovs og rødkål.:))