Brev:
Søvn - hvor meget skal hun sove?
27. december 2007
Alder:
9 mdr.
Søvn - hvor meget skal hun sove?
Hej
Mín datter er lige fyldt 9 mdr. jeg er usikker på om hun sover for meget i forhold til hendes alder.
En normal dag ser sådan ud:
Vågner ca. 6.30
Sover morgenlur igen 7.30-8
Bliver ofte vækket igen efter en halv time
sover igen mellem 9-10
sover til ofte 2-2,5 time
bliver vækket senst klokken 13
sover igen mellem 14-15 alt efter hvornår hun vågnede
hun sover ca 2 timer
ca 2-3 timer efter hun er vågnet putter vi hende for natten..
hun vågner ca 2-3 gange om natten for at få MME-
Mit spg. er om du mener at hun sover or meget og hvis hun gør hvad jeg evt kan gøre for at ændre det?
Med venlig hilsen
Neel