Brev:
Morsyg - 8 mdr.
28. december 2007
Alder:
8 mdr.
Morsyg - 8 mdr.
Hej Helen
Jeg har virkelig brug for et godt råd.
Min datter bliver 8 mdr d. 14. jan. og hun er simpelthen så morsyg, jeg kan ingenting uden hende, ikke engang sidde hende på gulvet og gå en meter fra hende uden at hun protestere, jeg har godt læst at de kan have en periode i denne alder hvor de er meget omklamrende især ved mor, men er det normalt at det er så vildt?
Det er så galt at hvis hun er på min arm, og far eller min mor vil tage hende så jeg kan få bare lidt ro, tager hun fat om min og holder i min bluse og viser tydeligt at hun ikke vil væk, jeg synes at det er lidt vildt. Men er det bare en periode? og hvor længe varer det?
Hun er meget velfungerende og er ellers glad, hun har ikke oplevet at jeg har forladt hende på nogen måde, og hun er ikke blevet passet endnu da det ikke har været muligt da hun er så morsyg.
Der er ikke sket noget vildt i hendes liv som kan have påvirket hende til at være sådan, så synes det er lidt underligt, eller er det?
Håber du kan hjælpe mig lidt, for jeg kunne godt tænke mig at prøve at få hende passet bare et par timer så mig og min kæreste kunne tage ud og bare spise sammen eller noget, men er det usandsynligt lige nu, at det ville kunne lade sig gøre?
Mange hilsner fra Mor