Brev:
Ammestop - 1 mdr.
16. februar 2004
Alder:
1 mdr.
Ammestop - 1 mdr.
Jeg ammede min 3 uger gamle datter indtil for 3 dage siden. Mine brystvorter har dybe revner i dem, og jeg valgte at give dem en pause, og smerten var ikke til at holde ud, så det var også for at give mig selv en pause.
Jeg kunne ikke rigtig få pumpen til at virke, men har brugt hænderne. Desværre var det ikke nok, og jeg har derfor givet Asta modersmælkserstatning.
Da jeg i dag prøvede at amme igen gik det ok, selvom hun i starten var lidt forvirret over de forskellige suttetekniker. Men bagefter gjorde mine brystvorter ondt igen. Det er muligt at hun ikke ligger rigtigt, men herovre er der ingen jordmoder, så jeg har læst mig frem til det meste, og jeg har prøvet forskellige positioner, som alle giver samme resultat.
Det er meget hårdt for mig at acceptere, at jeg muligvis er nødt til at stoppe. Min mælkeproduktion går også langsomt ned.
Hvad gør jeg? Jeg er ved at miste troen på, at det kommer til at lykkes.
Med venlig hilsen
Gitte