Brev:
Forstoppelse - 4 mdr.
16. februar 2004
Alder:
4 mdr.
Forstoppelse - 4 mdr.
Min lille dreng på nu snart 4 mdr. har siden han var 2 mdr. fået modermælkserstatning (grøn allomin) og måtte i den forbindelse opstarte med laktulose, for at komme af med sin afføring (han får 2x5ml om dagen).
Men kan det virkelig passe at han skal blive ved med at døje sådan og fortsætte med laktulose?
Vi går til kiropraktor med ham og han mener det nok kan hjælpe, men jeg synes bare ikke det har nogen effekt endnu.
Venlig hilsen
Charlotte