Brev:
Hvad gør jeg galt?
30. december 2007
Alder:
4 mdr.
Hvad gør jeg galt?
Kære Helen
Jeg er mor til Maria på 4 måneder (korrigeret alder 3 måneder). Jeg ved efterhånden ikke hverken ud eller ind i forhold til at putte Maria til natten. Uanset hvordan jeg griber det an tager det omkring 2 timer før hun falder til ro. Jeg har afprøvet følgende metoder:
-at lægge mig på sengen og amme hende
-at sidde op i sengen og amme hende
-at lægge mig tæt op ad hende og nusse hendes mave
-at vugge hende i mine arme
-at lade hende blive rigtig træt (næsten overtræt)
-at undgå hun bliver rigtig træt (overtræt)
Jeg bliver altid i soveværelset, skærmer hende mod lys og lyde, tænder eventuelt sterinlys m.v.
Hun puttes mellem 21.30 og 22.30 efter far har givet hende et bad og storesøster på 7 er kommet i seng. Det passer bedst til vores døgnrytme.
Hvad gør jeg galt?
Mange hilsner fra
Karin