Brev:
Drømme om aftenen
16. februar 2004
Alder:
8 mdr.
Drømme om aftenen
Hej
Tak for en god brevkasse, og nogle gode svar. Min datter på lidt over 8 måneder er begyndt at vågne om aftenen og indimellem om natten pludseligt og være ulykkelig. Hun bliver nærmest forskrækket af noget og begynder pludselig at græde imens hun sover, derefter vågner hun af det og kan ikke stoppe igen før vi tager hende op lidt.
Normalt tager vi hende aldrig op af sengen, når hun først er lagt, men i denne situation gør vi det dog, da hun ikke falder til ro før.
Mit spørgsmål er om hun drømmer, har mareridt el. lign? Dernæst om det er rigtigt at tage hende op i 5 min. som vi gør? Det skal lige siges at hun er nem at putte igen efter de 5 min.
Hun vågner ellers kun tidlig morgen, når hun skal ammes. Men på det sidste er hun altså begyndt på disse pludselige opvågninger. Det er altid ca. kl. 21.30 hver aften, jeg tænker på om det mon er INDEN hun når den dybe søvn? (hun bliver puttet ca. kl. 20.00 ) og herefter er det lidt forskelligt, men 1-2 gange sen aften/tidlig nat.