Brev:
Vi vil gerne have ham ind i hans egen seng
30. december 2007
Alder:
10 mdr.
Vi vil gerne have ham ind i hans egen seng
Hej Helen
Tak for dit sidste svar.
Vi prøvede at praktisere dine soveforslag en kort periode, men det gik over hovedet ikke, og da det kom tæt på jul opgav vi, da vi skulle overnatte flere steder i julen, og det ville bare forvirre ham?? Har vi ret?
Pt sover Malte mellem os. Han er vågen til ved 21 tiden hvor jeg, under lidt protest, vugger ham i søvn i mine arme i sofaen og der ligger han til vi går i seng, hvor han så sover videre mellem os. Han sover til ca 8-9 tiden.
Det er meget hårdt for os, mest fordi vi ikke har ret meget tid til os selv, til at snakke osv, da han vågner hvis vi ikke er stille.
Vi vil gerne have ham ind i hans egen seng i eget værelse, men han virker så uendelig ulykkelig når vi putter ham at det er svært at fuldføre, og vi har brug for lidt vejledning på hvordan vi skal gøre det, så det ikke ender i total fiasko. Jeg er ikke meget for alt der græderi, det virker ikke rigtigt på mig:(
Han kravler og står meget op, så der er gang i ham i løbet af dagen.
Derudover syntes jeg han mave er lidt underlig. Han kan god lave i 5-6 bleer om dagen og på det sidste syntes jeg at hans mave er blevet lidt oppustet. Jeg har købt lidt sveskemos til ham, hvor han får et par tsk hver formiddag.
Jeg ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Rosen