Brev:
Overgang fra vugge og lift til tremmeseng
30. december 2007
Alder:
3 mdr.
Overgang fra vugge og lift til tremmeseng
Hej
Jeg har lige et spørgsmål mere nu når jeg er i gang (",)
Jeg har en dreng på 3 1/2 måned og jeg har lige fået en tremmeseng som han på et tidspunkt skal over og sove i. Men hvordan er barnet klar til at ligge i en tremmeseng??
Han ligger lige nu i hans lift som står i en vugge ved siden af min seng. Det var min plan at han skal over i tremmesengen at sove mens hans stadig sover inde hos os, og så derefter skal han ind på sit eget værelse. Er det måden at gøre det på??
Knus Sidse