Brev:
Vil ikke ha børstet tænder
16. februar 2004
Alder:
2 år
Vil ikke ha børstet tænder
Jeg har en pige på 2 år, som bestemt ikke vil have børstet tænder og jeg kæmper en brag kamp med hende hver dag.
Jeg siger til hende "la os finde karius og baktus sammen", men det hjælper ikke.
Hvad kan jeg gøre for ikke at tvinge hende? Nogle kommer med forslag, men det er ikke noget jeg vil bruge. Nogle siger jeg skal lægge hende mellem mine ben og lægge mine ben over hendes arme, men det vil jeg ikke!
Please,- har du et bedre forslag, hun skal jo ha børstet tænder?