Brev:
Tid i svømmepølen?
1. januar 2008
Alder:
16 mdr.
Tid i svømmepølen?
Hej Helen
Godt nytår fra os!
Bare et kort spørgsmål denne gang (tænk, vi KAN godt hehe ;)): Hvor længe må drengebarnet egentlig være i svømmepøl? Her er jo rig mulighed for den slags, og han er helt syg med det og lærer rigtigt meget - men faderen er bekymret for, om han må være i længere end 1/2 time? (mor og barn er vandhunde og har lidt svært ved at komme op igen ;))
Kh
Os