Brev:
Alternativ trøst til sutten
1. januar 2008
Alder:
4 mdr.
Alternativ trøst til sutten
Kære Helen,
Tak for besvarelsen af mit tidligere spørgsmål. Vi har nu fået Alexander ind i en rytme så han sover mellem 20-21:30 hvilket er en del bedre end førhen (01.01:30).
Vores anden udfordring er nu at han skal ud af liften som er blevet for lille. Tidligere har den stået i tremmesengen hvor vi så har kunnet vugge ham i søvn. Da han ikke bruger sut ved vi ikke hvordan vi nu skal få ham til at falde til ro - ud over at gå en halv time - tre kvarter med ham på armen - hvorefter han vågner op når han bliver lagt. Det eneste der kan få ham til ro er at blive vugget, så nu er liften i brug igen - til trods for at den er for lille til ham.
Vi håber MEGET du har et godt råd til os, så vi kan opretholde succen med sovetiderne.
Mange håbefulde hilsner
Thor og Malene :-)