Brev:
Vil ikke tage en sut eller en flaske
18. februar 2004
Alder:
4 mdr.
Vil ikke tage en sut eller en flaske
Hej
Jeg har en datter på 4 måneder og jeg ønsker nu inderligt at stoppe med at amme. Men hun vil ikke tage en sutteflaske eller en sut for den sags skyld. Jeg er ved at blive vanvittig, da al den amning går meget ud over vores ældste datter på 2 1/2 år.
Samtidig har den lille haft noget kolik og skreget de første 3-4 måneder. Hjælp!! Hvad skal vi gøre?
Vi har prøvet dagligt med begge dele, men hun bare skriger og bliver hidsig. Hun nægter at tage den sutteflaske til trods for at hun må¨være meget sulten. Efter en dagskamp har jeg ikke samvittighed til det mere og giver hende bryst istedet. Hun vinder. Hvad skal vi dog gøre? Jeg er meget desperat.