Brev:
Hvordan afvender vi flasken om natten?
2. januar 2008
Alder:
13 mdr.
Hvordan afvender vi flasken om natten?
Hej Helen
Har lige et par spørgsmål ang vores nu snart 13 mdr gamle datter..
Vi har et problem med hendes natspiseri..
Hun spiser godt i løbet af dagen, og får aftensmad som mætter, og en flaske mm inden sengetid..
Problemet er bare at hun vågner om natten og vil ha mere.. Hun er virkelig sulten og spsier gerne 220 ml mm..Og så om morgenen er hun ikke rigtig sulten. Hun står op mellem 6-7 hver morgen, og kommer så i vuggestue kl 9-13, hvor hun spiser varmt mad kl 12.
Jeg er gravid i 30 uge og det er hårdt at skulle op hver nat, (min mand rejser stadig meget) samt vil vi gerne ha en bedre rytme inden den lille ny ankommer, så jeg forhåbentlig får en mere jævn søvn.. plus at amaya har appetit ved morgenbordet..
Hvad kan vi gøre for at hun sover igennem - eller ihvertfald ikke behøver flasken hver nat...
Rigtig godt nytår..
Med venlig hilsen
Rikke