Brev:
Pyldret datter
3. januar 2008
Alder:
15 mdr.
Pyldret datter
Kære Helen
Min datter på 15 mdr. er pludselig blevet over-pyldret og mor-syg. Hun har altid været meget mor-glad, men det tager lidt overhånd nu. Hun vil fx ofte ikke puttes af far, og slet ikke hvis jeg er hjemme. Om natten vil hun helst kunne nå mig i søvne og græder, hvis hun ikke kan. hun vil heller ikke gå alene, men insisterer på at holde i min (ikke andres) hånd.
Jeg er generelt meget om hende - havde års barsel og er nu på deltid - og har været det 100% her i juleferien, hvor vi alle har haft ca 2 ugers fri sammen. Hun er normalt meget glad (og krammesyg og kærlig) med et rubust humør, hun er glad for sin vugger (som hun ikke har været i siden december) men for tiden er hun ultra skrøbelig og meget bevidst om sine behov. Hun er tit alm vuggestue syg og havde også en uges sygdom hen over julen. Når vi arbejder kommer mormor og passer.
Er situationen aldersbetinget? kan vi gøre noget?
Hilsen C