Brev:
Sundhedsplejerskens 1. besøg
18. februar 2004
Alder:
0 mdr.
Sundhedsplejerskens 1. besøg
Min søn og svigerdatter har lige fået deres første barn. De bor i et lille, men dejligt sommerhus, adressen er derfor hos os, og vi er bosat i en anden kommune.
Mit spørgsmål er nu, hvordan skal de forholde sig ved sundhedsplejerskens besøg. Jeg ved at hun har meldt sin ankomst i denne uge, og da de har bopæl her, skal det vel være her.
Hun kan jo kun se barnet, og ikke omgivelserne, men hvis barnet trives, kan det andet vel heller ikke have nogen interesse.
Jeg er ikke bekymret for barnet, men for at boligsituationen kan give anledning til noget uheldigt.
En lidt bekymret bedstemor