Brev:
Drikke nej tak
3. januar 2008
Alder:
10 mdr.
Drikke nej tak
Hej Helen
Anna er begyndt ikke at ville drikke mælk og vand. Hun drikker ca 50 ml til morgen mad plus så bliver grøden lavet af mælk og der kommer oven på også. Nogle gange så lukker hun bare munden eller spytter det ud igen. Er hun ikke fræk:)
Hun tilbydes også vand til yoghurten til formiddag og det er meget forskellig her hvad hun drikker her, men her slukker hun vel også tørsten i yoghurten. Til middag tilbydes hun også mælk og her bliver det vel også til 50 ml, men så om eftermiddagen får hun saft, light produkt, og her drikker hun gerne 200 ml. Så til aften får hun vand og her bliver det til 50 ml og så tilbydes hun 200 ml mme til natten, men det bliver oftest til 130 ml - 150 ml. Og så sover hun ellers hele natten.
Det er jo nok min egen skyld med saften da jeg jo har vendet hende til det, men jeg er heller ikke selv den store vandrikker. Så jeg har jo nok projekteret mine egne vaner over på hende. Nogle forslag...:)
Med venlig hilsen
Karin