Brev:
Vaccination når man er for tidlig født
5. januar 2008
Alder:
2 mdr.
Vaccination når man er for tidlig født
Hej Helen
Jeg er kommet i tvivl om, hvornår min 5 uger for tidligt fødte søn skal have sin 3 måneders vaccination. Jeg har fået forskellig besked fra hhv min sundhedsplejerske og min læge.
Jeg fødte d. 23/10, så er det 3 måneder fra den dato, eller er det 3 måneder fra min egentlige termin?
Med venlig hilsen
Berit