Brev:
Kravler stadig ikke
5. januar 2008
Alder:
10 mdr.
Kravler stadig ikke
Hej.
Ja, jeg kan se der er flere spørgsmål indenfor dette emne, men vil alligevel gerne høre din mening.
Det går super godt med vores datter, og hun er nu så småt startet i vuggestue. Men om 1 uge er hun 10 mdr. og det der med at kravle er hun ikke rigtig kommet igang med - hun forsøger slet ikke at skubbe numsen i vejret og komme op på alle 4. Hun kryber rundt i cirkel, strækker sig efter tingene og så elsker hun at stå op med vores støtte.
Jeg forsøger at stille hende på alle 4, men det er som om hun ikke rigtig vil bøje i benene - hun gør sig helt stiv i benene i et forsøg på at komme op at stå.
Er der noget vi kan gøre for at støtte hendes motoriske udvikling?
Det skal lige siges, at finmotorisk er hun rigtig dygtig.
På forhånd tak