Brev:
Mad til 4 mdr.´s pige
18. februar 2004
Alder:
4 mdr.
Mad til 4 mdr.´s pige
Hejsa
Jeg har efter samråd med min sundhedsplejerske aftalt, at vi så småt kan begynde med skemad til min datter Emma på 4 mdr og 1 uge.
Vi gav hende risgrød med pære igår aftes og det gik fint. Hun fik ca 3 skefulde, men det var en god oplevelse.
Jeg har ammet hende 100% indtil nu. Jeg vil gerne stoppe amningen gradvist nu og er så i tvivl om, hvordan jeg lige skal gøre det. Skal jeg give hende vælling også? Hun har aldrig fået en sutteflaske, så jeg er lidt i tvivl om vælling er fornuftigt?
Hun sover fra 20-22.30 - ammes - sover igen, fra ca 02 ammes - sover igen til ca 5 - ammes og sover til 7.30. Kan vælling få min datter til at sove lidt længere?
Jeg vil stadig gerne amme hende lidt, men vil gerne drosle lidt ned, da jeg synes at det begynder at fylde rigtig meget i hverdagen. Men vil selvfølgelig ikke stoppe amningen, hvis det betyder, at jeg skal til at give hende modermælkserstatning på flaske i stedet for.
Har du et forslag til en kostplan, hvor jeg kan blive aflastet lidt med amningen?
Mange 1000 tak for en god brevkasse. Den fjerner mange bekymringer og giver svar på mange spørgsmål.
Knus fra Emma og Tina:-)