Brev:
Amning og sovevaner
7. januar 2008
Alder:
5 mdr.
Amning og sovevaner
Hej
Min datter er nu blevet 5 mdr og trives fint. Hun vejer 7100 gr og er 65 cm lang. Problemet er amningen og så det at sove.
Jeg har haft problemer med amningen og bruger suttebrik. På et tidspunkt, hvor det var helt galt med det, havde hun kun taget 200 gr på, på 4 uger, så hun begyndte og få flask og så tog hun på. Når hun først er faldet i søvn til natten, sov hun godt. Men om dagen sover hun ved mit bryst i alt fra en ½ time til 2-2½ time og af flere gange. Hun sover i lift om natten og hun bliver først lagt ind, når hun sover tungt. Sådan er hun altid blevet lagt ind. Hun er begyndt og få lidt grød.
Spørgsmålet er så, hvordan får jeg hende vendt af med bryst(jeg har ikke ret meget mælk) og hvordan lærer vi hende og sove for sig selv om dagen..
Forresten er det sådan, at hun plejer og sove ved 18-19 tiden, vågner efter en times søvn og lægger sig først til og sove ved 23-24 tiden.
Hilsen Lotte