Brev:
Vil ikke lægge sig til at sove - 9 mdr.
7. januar 2008
Alder:
9 mdr.
Vil ikke lægge sig til at sove - 9 mdr.
Hej igen
Vi har fået et problem med at ligge vores søn Rojat til at sove: da han blev født til 4 måneder havde han kolik og sov meget uroligt om natten samt dagen. Men lige så snart han blev fire måneder sov han hele natten igennem fra den ene dag til andet dag. vi lagde ham i seng kl.mellem 20.00 og 21. 00 og han vågede som regel først op ved en 07.00 fik flaske så leg han lidt i seng inden han ville op. det var dejligt.
Men efter han blev forkølet da han blev 7 måneder vil han ikke sove, Rojat er vågen til 02.00 om natten. Jeg har prøvet at skære ned på en middagslur om dagen det hjælper heller ikke. Vi har prøvet at vugge ham, lagt ham i seng med noget afslappende musik han leger lidt så begynder han og græde.. men til gængæld sover han så længe til 10. om morgen, jeg har prøvet at vække ham tidlig det hjælper heller ikke altså jeg ved ikke hvad jeg skal gøre
Håber du har nogle gode ideer er til at få Rojat til at sove.
Ellers er han en aktiv dreng glad og nysgerrig, spiser og drikker godt, vejer 11,7 for en måned siden og er 76 cm
Mange hilsner fra os i Malmø