Brev:
Vil ikke spise fast føde
10. januar 2008
Alder:
20 mdr.
Vil ikke spise  fast føde
Kære Helen
Jeg skriver til dig igen med et nyt problem.
Vores datter er efterhånden 20 mdr. men hun spiser faktisk ikke rigtigt noget.
Hendes madplan ser ca sådan herud:
Når hun kommer hjem fra dagpleje, et stykke frugt eller en pølse eller noget ost. Amning, aftensmad hvor hun ca får 3 mundfulder. Aftensnack kunne være en toast, et stykke agurk eller andet. Hun drikker utrolig meget mælk, både sødmælk og brystmælk, så kunne hun være det, man kalder en mælkedranker!
Hun har fået meget frie tøjler angående, det med at spise selv, men tit blev det til at smatte med maden og kaste det på gulvet. Vi tager derefter maden fra hende, og men hun er egentlig ligeglad og får derfor ikke stillet sin sult. Sådan er det stadig, og vi vil egentlig gerne snart have nogle bordmanerer fra hendes side, men hvordan!!
Hos dagplejeren spiser hun normalt.
Med venlig hilsen
Den fortvivlede