Brev:
Amning, mad og rytme
10. januar 2008
Alder:
7 mdr.
Amning, mad og rytme
Hej Helen
Tak for dine svar indtil nu - det er bare skønt med lidt hjælp ;o)
Det går super med Victoria, hun er meget aktiv, triller og drejer rundt på gulvet - og indimellem kravler hun - dog kun baglæns ;o)
Men det jeg mangler lidt hjælp til, er at få tilpasset en rytme med amning og det 4 ske måltid.
Nu ser dagen sådan ud:
7 morgenamning
8 står op
10 ske mad + vand i kop og puttes til lur (sover mellem 1 - 2 timer)
13 tilbydes bryst - men hun gider ikk
15 ske mad + vand i kop og puttes til lur (sover mellem 1½ og 2 timer)
18 aftemsmad + vand i kop
20 amning og i seng
23 nat amning
Hun får hjemmelavet glutenfri og mælkefri grød kl 10 og 15. til aften får hun grøntsags mos - som hun pludselig ikke syntes er særlig lækkert. Hun får simpelthen bræk fornemmelser af det ;o(
Ind i mellem får hun lov at smage lidt glutenfrit brød - men det er kun småting hun gider have.
Hun trives, hendes vægt er rimelig stagneret på 9,5 kg, men det er vel ok når hun bevæger sig så meget?
Jeg laver grøden med Nutramigen i, men hvis jeg giver det i en kop, vil hun ikk have det.
Har du en ide til hvordan jeg får det 4 måltid passet ind, og om det er ok mht det mælk hun får? Hun har MEGET våd ble om morgenen, så der er ihvertfald noget at komme efter.
Hun skal i dagpleje om 1½ måned, så jeg vil gerne ha styr på maden og rytmen inden.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Lene og Victoria