Brev:
Græder om aftenen og sove selv
10. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Græder om aftenen og sove selv
Hej Helen
jeg har mig en fantastisk lille pige på 6 uger som jeg jo gerne vil skal have det godt, men men min lille pige er begyndt at være så urolig om aftenen, at vi skal kæmpe med hende i 2 timer med hun skriger.
Det er nok fordi at hun har vendt om på nat og dag og fordi vi skulle have hjælp til at vende hendes rytme købte vi bogen "Godnat og sov godt" fordi vi havde hørt den skulle være god, men så får man at vide fra flere sider at den er hun for lille til at følge. Vi håndhæver ikke helt hvad der står deri blot vi prøver at indføre rytme med mad, bad og seng og det har også virket i 4 dage og så gik det helt galt med hun slet ikke ville nogen ting og har været så ked af det at hun er faldet grædende i søvn i vores arme og det er jo slet ikke godt - det skulle jo gerne være rart at ligge sig til at sove.
Hun får både flaske og bryst men mest flaske om natten og til at slukke tørsten får hun kamille the som hun drikker med stort behag
Vi har prøvet at ligge hende i hendes egen seng, da hvis hun ligger mellem os kan min mand godt vække hende når han vender sig og det er jo synd og vi ved godt at der er meget plads i sådan en seng så det har vi klaret med en stor dyne som gør at hun ligger trygt og godt. Vi har prøvet med at give hende en sut men det er slet ikke noget hun finder behageligt at bruge er der et trick til at få hende til at tage den??
Men tænkte på du nævner her på siden at de vil komme i et spring i 6 ugers alderen kan det være derfor hun er lidt besværlig???
Håber du kan hjælpe os
Hilsen Michelle