Brev:
Mos med skorzonerrødder
11. januar 2008
Alder:
5 mdr.
Mos med skorzonerrødder
Kære Helen
Dette er lige et meget kort spørgsmål, dem skal der jo også være nogle af ;o)
-Kan jeg bruge skorzonerrødder til babymos? Hun er 5 mdr...
Mange Hilsner
Linda