Brev:
Mad som vi spiser
12. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Mad som vi spiser
Hej Helen
Min datter får tre måltider om dagen. Morgen, middag og aften. Hun får havregrød med frugtmos til morgen, øllebrød med sødmælk til middag og grønsagsmos til aften.
Hun får også kogt kød og fisk og det går også fint.
Hun spiser godt af det hele og vil gerne smage på det vi gir hende, så vi har ingen problemer mht. mad. Hun drikker også godt, så er ikke urolig for, at hun ikke får nok væske.
Mine spørgsmål lyder på, om hun gerne må begynde at få den sovs vi får på hendes kartofler?
Må hun få kartofler der er kogt med salt?
Er det okay at hun både får havregrød og øllebrød nu? - Eller er det for meget?
Er tre måltider nok eller skal hun have et mere?
Hvornår kan jeg begynde med rugbrødsnitter?
Hun sidder indimellem med en tvebak, gulerod, argurk, melon m.m.
Hun bliver ammet 4 gange (tidlig morgen, inden middagslur, inden eftermiddagslur og inden sengetid) er det nok?
Hun sover fra ca. kl. 19.30 til ca. 4 -5 morgen, hvor hun blir ammet. Når hun vågner igen, får hun grød.
Tak for hjælpen.
Hilsen Troldemor