Brev:
Skemad endnu engang
14. januar 2008
Alder:
5 mdr.
Skemad endnu engang
Hej Helen
Endnu en gang spørgsmål om grød. Det er gået lidt i hårdknude den sidste lille uges tid. Hun er overhovedet ikke interesseret, lukker munden og vænner hovedet væk ved den første skefuld eller anden skefuld.
Jeg har prøvet forskelligt frugt og forskelligt mel, og holdt en pause med skemad på 2 dage, men stadig det samme. Jeg prøver at få hende selv til at tage skeen i munden eller jeg giver hende en ske selv at sidde med, som har virket indtil nu, men det hjælper ikke.
Jeg ved ikke, om jeg skal acceptere, at hun siger nej til den første eller anden skefuld, eller jeg skal prøve lidt mere til. Hun bliver 6 mdr om en uge.
Hilsen Helle og Amaya