Svar: Gode nyheder..
17. januar 2008
Alder:
5 mdr.
Kære Heidi
Hvor er det bare dejligt, jeg kan godt forstå du er glad:o) Tak for dit brev, det er dejligt også at høre om de gode ting:o)
Det er rigtig fint at du har fundet ud af at gøre det på denne måde og jeg har valgt at lægge dit brev på siden, fordi jeg tænker at andre vil kunne have stor glæde af at læse det. Du er jo ikke den eneste, som har problemer med at få barnet til at tage imod flasken...
Så din fortælling er hermed givet videre.
Ha en rigtig god weekend:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske