Brev:
Sover kun 3 x 20 minutter om dagen
17. januar 2008
Alder:
4 mdr.
Sover kun 3 x 20 minutter om dagen
Hejsa
Jeg har en lækker dreng på 4½ måned (født 3 uger for tidligt).
Han har kæmpe problemer med at sove om dagen.
Ca. 1 time efter vi står op bliver han træt. Han gaber og gnider øjne. Jeg putter ham i liften med bamsen og sutten og vugger ham ligeså stille. For det meste falder han i søvn, men sover kun 20 minutter! Når han vågner efter 20 minutter ligger han bare og smiler og pludrer til mig, og hvis jeg prøver at få ham til at sove igen så bliver han sur. Efter at have prøvet 1 times tid at få ham til at sove igen giver jeg som regel op.
Når han senere på dagen bliver træt tager han IGEN kun ca. 20 minutter hvis han overhovedet falder i søvn,og vågner på samme måde som før nævnt ved at ligge og se VILDT frisk ud. Det er det samme hvis jeg kører ham i vognen. Når vi når hen sidst på eftermiddagen og han kun har sovet max 3x20 minutter er han så overtræt at han bare græder og pylrer og græder og er umulig at få til at falde til ro.
Henad ved 20 tiden falder han i søvn og sover til ved 02:30 tiden hvor han får mad så sover han til 05:30 hvor han får mad og så til kl 07 hvor vi står op.
Jeg er ved at være SÅ frustreret over hans soverytme om dagen.
Jeg får INTET lavet andet end at have en træt dreng på armen.
Jeg håber på et par gode råd:)
PS: Jeg ammer 100%